knitwithjulia.blogg.se

Inte en bal på slottet men på Eriksbergskajen

Publicerad 2015-05-31 19:27:52 i Livet,

Så var dagen kommen för bal! Jag mådde inte så bra under morgonen pga strul med lokalen för min mottagning och annat men det gick långsamt ur sån tur var. Jag åkte till Hanna vid 12-snåret för att göra mig iordning och stekte upp pannkakor och så kom Celine. Bara håret tog ju en timme och smink på det?! Jag fick på klänning och smycken på 1 minut och sen var det bara att rusa till bilen som tog oss till Eriksbergskajen
 
Kolla vad fina!
Hytt 3!
Alla matcha sina dater
Och det blåste så man fick hålla i kransen
Min underbara date för kvällen var såklart Hanna! Vi matchade i rosa klänning/blå klänning och rosa krans/blå krans. 
Celine <3
Mina ultimate babes 4over
Hanna och Mikaela som hade den finaste klänningen jag sett
Sen efter foto var det dags att gå in på River café!
Och den här utsikten plus hela älven hade vi därinne. Det var trerätters sittning och efter det var det dans i alla dess former. Sov hos Carro och hade bästa bakisbrunchen kl 2 dagen efter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lever på en ö på Sveriges västkust men född och uppvuxen söder om Söder. Dagarna spenderar jag mestadels i skolan men resten av tiden är jag med vänner, min pojkvän, stickar och engagerar mig i Unga Feminister!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela