knitwithjulia.blogg.se

Innan mitt objektiv gick sönder

Publicerad 2015-02-13 11:50:51 i Livet,

 
Jag har varit jätteförskyld i en halv evighet känns det som nu. Eller hade en väldigt lång insjukningsperiod vilket gör att allt känns utdraget och segt. 
 
Så här såg det iallafall ut sista tiden på Öckerö och i Göteborg! Har extremt mycket bilder på olika ljusslingor där skärpan ligger på olika ljusslingor... Kanske säger en del om livet so far? Bilderna är från när Alex, Hanna, Liv och Celine åt quesadillas hos mig en fredag, jag och Hanna när vi skulle baka veganskt till UF-möte och det gick åt helvete, hehe. Till sist är det när vi drar en sopplunch på Gbgs bästa lunchställe Café-Eva.

Förutom att ha varit en rätt gosy period har det också varit väldigt intensivt. Konstaterade häromdan att trots att allt känns kaos och ofärdigt är det nog lika bra kanske bara lämna allt då? Känns förövrigt helt surrealistiskt att jag snart befinner mig på en båt på andra sidan jorden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lever på en ö på Sveriges västkust men född och uppvuxen söder om Söder. Dagarna spenderar jag mestadels i skolan men resten av tiden är jag med vänner, min pojkvän, stickar och engagerar mig i Unga Feminister!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela