knitwithjulia.blogg.se

Hemma.

Publicerad 2015-04-21 00:56:00 i Livet,

 
 
Nu är jag hemma! Två långa månader har gått i det vakum Gunilla ibland kan kännas som men nu är jag hemma igen. Ytorna är stora, ingen kackerlacka finns i sikte och de där lugna dagarna man aldrig får på Gunilla är istället vardag. Har fortfarande mycket jetlag och är väldigt trött efter hela resan. Ska jobba lite under veckan, spendera så mycket tid jag kan med min syster och familj och försöka komma igång med allt hemmajoxande. En sak som är svår att smälta är att det är så lång tid och så mycket olika upplevelser att smälta. På lördag åker jag iallafall till västkusten igen för att återse min kära.
tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lever på en ö på Sveriges västkust men född och uppvuxen söder om Söder. Dagarna spenderar jag mestadels i skolan men resten av tiden är jag med vänner, min pojkvän, stickar och engagerar mig i Unga Feminister!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela